Det vore inte lika roligt utan dig

Postat: 2013-02-02 @ 20:35:17 --Kategori: Hästar/trav-- Kommentarer (0)
Jag trivs otroligt bra ute hos Ingemar. Visst kan vi ha våra meningsskiljaktigheter ibland, men ärligt talat, hur mycket utvecklas man om man omger sig av ja-sägare? Nä, jobbet är väldigt givande på ett ganska.. ostressigt sätt. Och eftersom att jag gärna klättrar på väggarna (seriöst haha) och stressar upp mig för saker för det mesta så tycker jag det är toppen!
 
Men självklart känns vissa dagar lite drygare än andra. -20 grader, fyra hästar ska gå intervaller och Ingemar är borta hela dagen. Nä, den dagen är faktiskt inte lika rolig som många andra. MEN då vet jag att "lilla" (han är nog en av stallets största hästar) Sulky finns där när jag kommer på morgonen, alltid på sitt bästa humör! Han är otroligt snäll och ligger otroligt fint i handen när man kör. En fantastiskt trevlig individ helt enkelt :) 2013 är vårat år, det är jag helt säker på!
 
 
 
//Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0