Tömmkörning och plugg

Postat: 2013-02-17 @ 15:39:00 --Kategori: Fridas inlägg-- Kommentarer (0)
I onsdags tömmkörde jag blixten för första gången. De gick grymt bra och fick äntligen se honom arbeta med ryggen och fick honom att trampa under sig rätt så bra. Men vi har en bra bit kvar tills han är riktigt duktig. Ska sikta mot att få ha honom och resten av skolans tokhästa i sommar så vi kanske kommer någon stans med ridningen. Så kanske han kommer vara värd lite när skolan kanske ska sälja honom i framtiden. Men de får vi se då.
 
Just nu sitter jag och fixar ihop en packlista till praktiken i ParisGrosbois hos Nicolas Rossuel. Det går framåt med den vet ändå inte vad jag riktigt ska ha med mig.. Vilka kläder och skor ska man ha med sig och ha sig när man ska flyga dit ner? Vad ska jag ha för arbetsskor.. Vad behöver man när man är där? Vilka andra grejer ska jag ha med mig? Kameran, någon bok eller ingenting?
 
Jag är totalt förvirrad och nervös inför praktiken i Paris! Jag har ju aldrig varit utanför skandinaviens gränser.. Jag kommer stå på okänd mark. Inte känna någon förutom Johanna. Jag är verkligen glad att jag slipper fara själv till Paris!
 
Nu ska jag se till å få något skolarbete gjort!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0