Mål och Drömmar

Postat: 2013-01-28 @ 06:29:00 --Kategori: Fridas inlägg-- Kommentarer (1)
Mina mål och drömmar är:

* Ta Storhäst Licensen (b)
 
* Plugga upp Matte A och B efter Gymnasiet (kommer inte klara/hinna Matte A tror min lärare. Innan jag går ut)
 
* Jobba i ett travstall (tills matten är uppläst)
 
* Söka in på Hippologutbildningen på Wången inriktning trav såklart (efter jag har jobbat visst länge och klarat Matten)
 
* Köpa en egen travhäst 
 
* Jobba hos någon travtränare som Skötare/Lärling
 
* Bli egen travtränare!

 
 
Bilden är tagen av Moa Magnesten. De är jag som kör mitt första provlopp med Dean Goj.

Kommentarer
Postat av: Malin

I sverige får man inte starta utan nosrem, måste finnas en rem som håller ihop sidostyckena. Säger man så? Finns i reglementet, just för säkerheten. Jag avskyr när folk tar bort nosremmen, säkerhet och kontroll går hand i hand! Så bra rutet! :)

Svar: Känns som om jag läst reglementet med utrustningsbestämmelser hundra gånger, men just den biten att man inte får ta av nosremmen tycks inte ha fastnat haha. Men det är ju bra iaf! Frankrike borde verkligen se över sina utrustningsbestämmelser tycker jag. Lassot till exempel.. Det känns ju lite..... plågsamt för hästen.
swetrot.blogg.se

2013-02-05 @ 20:57:13
URL: http://malingranfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0