Snart tillbaka till vardagen

Postat: 2013-01-30 @ 13:29:52 --Kategori: Fridas inlägg-- Kommentarer (3)
Ja som säker vissa redan vet så är jag eller man kanske ska säga har varit sjuk. Jag har legat hemma med feber, rinande näsa och tät näsa. Men nu är de över! Febern är borta nu är de bara en tät näsa jag får leva med ett tag till. Så nu blir de att komma in i vardagen igen. Komma tillbaka till skolan och utfodringen av travisarna. Har saknat mina älskade travisar!
 
Jag längtar så grymt mycket till lördag! Någon annan som gör de? Jag skall i alla fall köra provlopp med Abello boy. En av skolans travhästar. De ska bli kul och intressant för de kommer bli första gången jag kör honom på banan (vad jag kan minnas). Men har ju tränat honom både på skolan och sedan när jag hade hästarna på bete i fjol så körde jag honom. Han är en riktig kämpe även om han inte är någon spurtare eller så. Men han kämpar verkligen tills han inte orkar mer. 
 
Abello boy
e: The bad boy u:Västerbo pearl
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: De går bara bra! :) Vintertränar för fulla muggar och hoppas på ett rekord år igen :D.

De är ba att komma och hälsa på :)

Om du vill och kan, vill du jobba lite helg? ;)

2013-01-30 @ 17:11:01
URL: http://busbulia.blogg.se
Postat av: Julia

Kinglit! :D Roligt att få besök ute i ingemanslandet ;D.

Aha okej på så vis! Klara jag körkortet, så klarar alla de, i prommiiiisss! ;)

De ska jag göra :)

2013-01-31 @ 18:16:27
URL: http://busbulia.blogg.se
Postat av: Julia

Sv: Nästan så illa iaf ;). Ne tyvärr ingen bättring, men på sätt och vis äre ganska skönt ^^.

Just do it ;D.

2013-02-05 @ 18:09:25
URL: http://busbulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0