Tillbaka till verkligheten

Postat: 2013-03-25 @ 17:24:16 --Kategori: Fridas inlägg-- Kommentarer (0)
Ja nu är jag tillbaka till verkligheten efter en tre veckors lång eller kanske kort praktik i Paris på världens största travanläggning Grosbois. Det är bland de bästa sakerna jag gjort hittills med mitt liv. Hästarna var helt Amazing att köra, riktigt väluppfostrade hästar. Men nu är det dags att ta tag i mitt liv igen och inte leva i en dröm. Hoppas ni inte är missnöjda med att de inte varit någon uppdatering här för att jag varit borta och Moa varit upptagen med annat vet inte vad men nu ska de bli bättre uppdatering!

Nu ska ni få se några bilder från Paris och Grosbois






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0